What if god was one of us.

Okej, jag börjar längta lite till vintern. Men inte att de ska bli så kallt, däremot hösten är mysig, dock var
hösten den årstid jag tyckte var tråkigast när jag var liten, förutom det att jag fyllde år då. Hah, men hösten
är nog en av mina favoriter, eller egentligen har jag nog ingen direkt favorit. Jag gilllar omväxlingen som
Svergies årstider har. Dom är bra dom! Är glad att jag bor i Sverige, om man tänker på vädret menar jag.

Ska vara barnvakt imorgon, har ju studiedag. Men åker inte till Vetlanda, kan ju inte. Hehe, iallafall lite
skönt att man inte ska till skolan förrän på Tisdag. Haha höll på att skriva Söndag, värst vad virrig jag är!

Pusstjao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0