Te-time?

Ja vad ska man säga om valet? SD fick fler röster än både kristdemokraterna & vänsterpartiet. Inte bara illa,
utan jävligt illa enligt mig. Vart fan är världen påväg? Moderaterna är fortfarande jävligt låga enligt mina ögon,
& jag hatar dom minst lika mycket nu som innan. Blått, äsch fyfan så vidrigt..

Iallafall skolan idag, var chill med 3 lektioner, historia, eos (musik) och natur. Efter skolan gick jag runt lite
tillsammans med Mette på baronen, tog tåget hem sen. Har inte gjort alls mycket sen jag kom hem.
I helgen ska jag nog till Vena. Var ju ett tag sen sist? Känns de som iallafall. Nehe, om man ska ta sig lite te,
blev sugen!

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0