Studiedag/barnvakt?

Okej jag är röksugen, förbannat röksugen.. Öh, jag vet jag skulle ju ha slutat, men de blev inte så. Hahha.
Jag vill anmäla mig till en viss speciell kurs sommaren 2011. Hm, deni de kan ni undra va de är för kurs;)
Jag har dessutom tråkigt och ingenting att göra. Vill dessutom att de ska bli 4 Oktober så jag har en mobil!

Idag har jag ju haft studiedag (juste måste plugga sen, åh vet inte allt jag har att göra).. Har varit barnvakt
åt Fille idag, vi har bakat kringlor, kollat tv, lekt kurragömma och sen varit ute i lekparken. Fast nu är han inte
här längre. Usch de är segt att vara själv hemma, är inte direkt van hahah.

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0