Ska färga håret nu, en annan färg!

Försov mig idag, när jag kom till Kalmar drog jag till Giraffen och köpte hårfärg och sen lite frukost,
blev ostfralla och en pucko med ljus choklad (den är så god).. Haha träffade ju även Linnea och Josefin där.
Iallafall sen hade vi matte i 20 minuter, för sen hade vi ju skolfotograferingen. Inte okej! Klassfotot var nog
bland de värsta fotot jag varit med på, men enskilt foto dög väl :).
Sen hade vi idrott, Emilia, jag och Rebecca hade inte med oss kläder men vi skulle få giltig närvaro om
vi paddlade så de gjorde vi. Haha blev stadspaddling, vi paddlade förbi stagg och sen runt inne i stan i
Kalmar. De var skit-roligt, paddlade lugnt och pratade med folk som gick över broarna vi åkte under. Mys!
Hahah vi släppte av Rebecca mitt inne i Centrum vid stationen typ.
Var borta så länge att jag missade tåget så jag och Emilia gick runt på stan, oxå trevligt.

I morgon kommer Karin hit, och på Lördag drar vi till Kalmar och där blir de shopping från tidig morgon till sent!
I hope? :) Skulle fan vilja åka ut till Öland på skördefesten, får väl se vart jag och Karin tar vägen..
Alla säger att de är så trevligt och mysigt där? Haha har aldrig varit där, men tror nog att de bara blir stan..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-30 @ 19:22:43
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0