Moderaterna kan inte ens stå till svars..

Läs Aftonbladets artikel om Anica som inte kan jobba, men ändå vill dom att hon ska.
Det är sjukt, man måste inse att vissa inte kan jobba. Det börjar lika nazism, visserligen långt ifrån,
men ändå nazisterna ville att funktionshindrade inte skulle leva och moderaterna vill att även funktions-
hindrade och sånna som absolut inte kan jobba ska tvingas jobba ändå? Dra åt helvete,
vart är världen påväg? Iallafall läs Aftonbladets artikel här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7808181.ab
När de dessutom ställer fredrik mot väggen och frågar ut honom så kan han inte ens försvara sig.
Han ställer bland annat in en intervju med Sveriges radio och har ingen kommentar till Aftonbladet,
vilket är riktigt jävla illa enligt mig. Ska man då föreställa stadsminister? Nej tack till borgliga alliansen
och ja tack till rödgröna!


Kommentarer
Postat av: Hugo Svarar

SV; Tack! Blir grymt glad av att så många verkade hålla med mig, känns skönt när man öppnar sina personliga åsikter sådär. Det går jättebra att låna inlägget, jag är alltid okej med att folk lånar mina bilder/texter så länge de länkar och är tydliga med att det är från min blogg :) kram på dig!

2010-09-18 @ 19:47:35
URL: http://wolfhound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0