Jag är en dålig förlorare, speciellt när jag förlorade dig.

Vaknade av en mardröm inatt. Ååh ormar, jag hatar ormar! Har varit ute och gått med hunden i 1,5 timmar.
Gick ganska snabbt dessutom, sprang vissa streckor men inte så kul att vara ute i detta väder, halvt regn?

Har inte rökt på 2 dagar, ska sluta. Okej de brukar aldrig gå bra men ändå? Har aldrig haft ngn speciell
anledning till varför innan, som jag har nu. Måste ju nämnligen, men vad det beror på tänker jag inte säga..
Hahah, surt va. Visst jag har 3 år på mig, men de är väl lika bra att börja nu? Eller?

Pusstjao!

Kommentarer
Postat av: sia

hahaaa måste berätta om en dröm. du kmr dö..

2010-09-27 @ 12:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0