Gissa hur många timmar sent jag kom idag?

Ja, gissa? Jo 4,5 timmar sent. Kom efter 4 timmar, men hade rast en halvtimme så. Haha.
Snacka om att komma sent när man kommer dit klockan 12. Ja, bättre sent än aldrig, eller hur?

Iallafall är hemma nu, imorgon ska vi till Ljungnäs med klassen, hoppas på fint väder. Eller ah,
jag tänkte ta min vinter-jacka hur eller hur, så de spelar väl ingen roll. Gaaaaaah, vet inte hur jag ska få
med mig all packning imorn till skolan. Ska ju vara i kalmar ända tillls helgen nu. Kommer väl hem lördag
kväll eller något. Slaggar nämnligen hos Amanda, för imorgon ska vi på fest på Vallen i Kalmar.
& på fredag ska vi på cirkus cirkör med klassen, så orkar inte åka hem då.

Nu ska jag dra till Ica, köpa fika och ta ut pengar. Hm, måste nog börja packa allt sen & duscha o allt.
Fan vad stressigt allt ska va när man går i skolan så långt bort. Segt. Men men, inom en månad har jag ju
flyttat. Men nog om de nu, måste skynda till Ica. Vi höres maybe.

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0