fyfan för allt plugg.

Okej, alla dessa läxor. Dom dör jag lite på.. Har engelska muntlig redovisning imorgon om musik,
sen på Torsdag har jag Natur-prov inom ekologin, sen på fredag har jag en uppsats liknande grej
eller vad de är som ska lämnas in om någon artist och låt från en viss lista på nätet. Jobbigt läge eftersom
att jag inte har pluggat på något utav det. Ååååååååh jag dör fan lite för varje sekund jag tänker på de!
Hahhaha.

Måste sova snart, alltså har verkligen ingen tid alls till blogg.
Juste måste fixa ledighetslapp imorgon eller ngn dag, ska ta ledigt den 13 för jag ska ju flytta då.
Ah och CSN kan ju ta sig ngnstans, dessa fel.. ååh stör mig. Detta kommer bli en jobbig vecka med allt
detta plugg som måste göras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0