19 September 2010.

Elin & Annie var här en sväng igår, satt ute & snackade. Ulrika fyllde ju dessutom år igår, nice de.
Nu är de iallafall Söndag och jag är så otroligt jädra avundsjuk på folket som får rösta. Dock får inte jag
det. Utan jag får vänta fyra år till, är så jädra arg. Inte nog med de kommer moderatfittorna säkert
ta hem de här i år igen. Men nej nu ska vi tänka positivt istället. Får väl hoppas på de bästa ändå, rödgrönt.

Vill ha en ny mobil, funderar på att köpa med abonnemang isf? Kanske inte är så bra om man tänker efter,
jag menar hur ofta tappar inte jag bort mobilen? Helt otroligt vad mina mobiler utsätts för egentligen.
Måste väl däremot lära mig ha lite mer koll, men de kan vara ganska svårt faktiskt. Är röksugen men har ingen
aning om vart mina cigg är. Surt. Aja hörs senare!

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0