14 September. Ingen mobil, igen.

Heter Shockass på Twitter för er som undrar, alltså precis samma namn som på bloggen. Så kolla gärna där.
Iallafall denna dagen har nog inte varit min direkt. Började dagen med att jag försov mig, hade 15-10 minuter
på mig till bussen, tur för mig att jag hade sovmorgon, annars hade de inte alls gått bra.
Sen nu så har jag dessutom tappat bort min mobil, så ring eller smsa inte. Har ingen mobil men fixar nog nytt
nummer, fan vill ha mitt nummer ju.. Iallafall på tåget hem så somnade jag, så han inte gå av i Berga,
hm typiskt mig med denna otur. Sen har jag inga cigg heller. Surt.

Pusstjao!


Kommentarer
Postat av: elin

hör av dej till mig på något sätt när du ser detta :)

2010-09-17 @ 20:16:43
URL: http://eiinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0