Stronger than you

Lägger upp bilder från gårdagen ngn annan dag. Igår var jag med Isabell och Ida, vi var hemma hos mig
först, senare drog vi till Isabell för att käka mysig middag, as gott! Sen gick vi till Stenis, fast där var bara
han, pontus och höggan men ändå. Sen kom de ju massa fler folk. Var en super bra kväll, glatt humör!
Hahah, egentligen skulle de ju inte varit ngn fest, men de blev ju lyckat tillslut och allt var skitroligt..
Henke och jag drog hem väldigt sent, eller ska man kanske säga tidigt imorse? Hahahha!
Snacka om att de var kallt ute vid den tiden.

Idag eller ah efter att jag sovit ett par timmar så kom Ida och Isabell, sen har jag varit med dom nu
hela dagen. Skit trevligt! Snackade även med åsnan ikväll på telefonen, alltid lika mysigt..

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0