Skolan + bilder!

Skolan idag, klt kan ju ta sig någonstans.. Tåget imorse var försenat så snacka om att jag kom sent!
Eller ja, okej typ bara 25 minuter men ändå? :s Historia först på morgonen, sen hade vi EOS musik.
Sen lunch, vidrig mat kan jag ju bara säga. Kanelbullarna däremot var nice! Sen Natur sen slutade vi :)

Gick och köpte ett puder, en foundation och en halsduk efter skolan, sen åkte vi till Mörbylånga på Öland
och kollade på hur de ser ut där jag ska bo, min flyttning blev dessutom ändrad. Flyttar tidigare, redan nu
på Söndag. Så sen bär de av till Öland för min del, ifall ni undrar :)


Simon & Emilia på historian :)

Amanda innan EOS.

Rebecca på Natur lektionen + andra i bakgrunden :)

Linnea på Natur-lektionen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0