Sista dagen innan jag flyttar..

Tjalalu!
Bilden tog Amanda på mig i skolan, på svenska trorja.. Iallafall imorgon flyttar jag (söndag). Så idag får
jag packa ner allt som ska följa med mig till Öland. Alltså de är riktigt svårt att veta allt som ska med, liksom
vem som helst fattar ju att man glömmer ta med sig något. Men ska ändå hem redan nästa helg, för då
fyller jag 17. Vilket innebär ett helt jävla år kvar tills man är 18, lite jobbigt lång tid kan man säga ju? :s

Jaja, och nästa helg tror jag även karin skulle komma hit? Wiihii. Just de, måste plugga och packa. Hmm,
jag undrar hur fan de ska gå ihop sig. Ska dessutom städa. Hm, fan vad jobbigt allt blev nu ;)

Pusstjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0