PINSAM, allt för jädra pinsam!

Hm, historialäraren gjorde mig verkligen depprimerad idag, haha nej men skämt å sido! Iallafall, gick med
Rebecca så säger sven läraren, ''Oj, värst vad välklädda ni var!'' och pinsam som jag är så säger jag,
''Jassåå tycker du? :s *och kollar på mina och rebeccas kläder*'' sen säger jag ''vi har ju bara vanliga kläder?''
Han bara glodde på mig, tillslut fattar jag.. han menade att vi hade mycket kläder på oss. Vi gick med jackor,
jag hade även halsduk och mössa. Piiinsaaaaaaaaam!

Rebecca och jag är väl ganska si sådär lata va, tog bussen från skolan till stationen, illa, riktigt illa..
Men vad gör man inte för att slippa gå en liten bit? ;)

Har duschat nu, ska väl kolla fotboll, sen gå och lägga mig. Pluggade lite matte på bussen hem idag, hm
vad kan man säga, måste verkligen plugga på för att få höga betyg och läsa svårare kurser senare..

pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0