man får ju faktiskt lov att ändra sig, right?

okejdå. fan. gaaah, snö är väl okej då, men bara i små mängder, men som sagt blir de för mycket kan
snön ta sig någonstans! hmmpt sitter och dricker te och typ fralla, fan vad gott och bara för de är snö
ska jag ut och ta en garre, fattar ni hur mycket jag älskar att röka när de ligger snö ute? haha fyfan så
jädra stört de där lät, men de är så jävla mysigt, testa får ni se. oj, inget bra förslag sorry. ignorera!
måste sminka mig nu och fixa håret, kommer hem förjädra tidigt idag, eller ah tjugo i 2. men de är tidigare
än vanligt för mig. ska inte va med på idrotten så drar hem :)

men hare grymt, pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0