jag var en del till de som förstörde för dig..

gick upp 4 idag, trots att jag hade sovmorgon så började inte skolan förrän halv 11. men var ändå
tvungen att åka fem i 7, annars kommer jag ju inte till kalmar i tid.. segt men sånt är livet liksom?
skulle duscha innan så var därför jag gick upp så jädra tidigt, kanske för tidigt till och med hahahha :s

iallafall har varit sjukt trött idag och inte i närheten av lika trött som jag var i måndags, då gick jag runt
som en riktigt zombie alltså. akrobatik sista lektionen idag, skit kul faktiskt. börjar gilla de mer och mer nu!
Seriöst de är grymt kul, vissa träningar är dö-jobbiga men de är ändå kul. hmmmmpt, klockan är 12, strax.
får se vad som händer (och fötteeeeeeer) senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0