Inkast: Okt. 20, 2010

har varit ute och gått med einar, i regnet jaaa.. och nej jag vill verkligen inte ha snö, de räcker med de
få flingor man såg falla från himlen nyss. Snackade med karre i phonen förut, alltid trevligt med snack
tillsammans med denna grymma brud, notera grymma.

visas fotboll på tv:n, vilket innebär att jag missar kungarna av tylösand, men de är ju inte hela världen
direkt, right? skulle ju kunna stänga på min egna tv, men de tar för mycket av min kraft och energi.
juste, har simning imorgon, och jag är förkyld (detta går alltså inte ihop, så ska simma en annan gång).

fan nu snöar de mer än de borde. fan för mitt liv? finns ju folk som blir glada, men dessa måste nog
vara väldigt få? Tsss.

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0