Grymt som man säger.

Grym helg, okej i fredags dygnade jag verkligen.. var jävligt trött alltså haha! Sen sov jag inte alltför många
timmar efter de heller. Iallafall nu i Lördags (igår) var jag med Ida och Isabell. Okej, först kom Ida hit, sen
duschade jag och packade ihop lite grejer, sen gick vi hem till isabell, där vi hade huset för oss själva.
Sen kom isabell och dom andra tillbaka, vi drog ut och mötte frida och erika sen gick vi hem igen. Vi visste
inte riktigt vad vi skulle göra men Erika fick med oss till Högsby iallafall, trodde de skulle vara dötråkigt,
men de blev de verkligen inte! De var jätte kul eller vad säger man. Sen drog vi hem från Högsby då åkte
jag ida och isabell till stenis och pontus och var där ett tag. ida och isabell sov här inatt. nu på kvällen
har jag varit med dom igen. fast nu är jag äntligen hemma och jag vill verkligen inte till skolan imorgon,
behöver en ledig dag till tycker jag! Längtar tills de är lov iallafall :)

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0