Fyllo-ringning fick man inatt. Fy karin!

igår somnade jag typ kvart i 9. okej lite knäppt eftersom att dagen innan var jag upp till halv 5-5. Aha,
hade ju visserligen bara sovit till 12 dagen efter men ändå. Ha-ha.
var inte direkt planerat att somna så tidigt igår, men nu blev de så. fick en rejäl väckning av karin som
ringde och frågade om de var farligt att dricka sprit och sen ta nässpray? bara för att hon trodde att de
var farligt att ha druckit när man äter pencelin.. den bruden alltså.. förra veckan ringde hon och väckte
mig och frågade efter skillnaden mellan en padda och en groda. Men denna gång var klockan 4 på
morgonen. inte lika kul eftersom att jag fick för mig att jag skulle gå upp och göra mig i ordning, men
tillsist fattade jag att klockan var alldeles för lite.

idag åker jag till kalmar klockan 12 med tåget från hultsfred för att kolla när Kalmar FF spelar,
amanda möter upp mig halv 2. får väl se om vi käkar eller något sånt innan, kommer hem senare ikväll.
hm, segt att man dessutom måste ställa tillbaka klockan en timme, just idag oxå! Jag som var pigg idag.

Kommentarer
Postat av: karreeee

asså förlåt för detdär, hahaha! jag va inte riktigt klar i huudet då..... :$

2010-10-31 @ 12:50:10
URL: http://karintorstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0