Film igår, The Condemned..

Ska snart till skolan, var uppe ganska sent igår eftersom att jag kollade på The Condemned. Handlar om
dödsdömda fångar som en rik man köpt och ska göra en film om. Den som är den sista överlevande kvar
på ön som fångarna släpps av på, den vinner. Vinsten innebär att man blir fri, och slipper sin dödsdom.
För att vara den sista överlevande gäller de att alltid vara på sin vakt, samt inte lita på någon och dessutom
döda så många du kan. Sjuk film, seriöst sjuk film säger jag bara.. Men ändå så underbart jävla bra!

Ska sminka mig nu och fixa håret. Sen drar jag till bussen, ska på hälsokontroll hos skol-läkaren idag igen.
Iallafall, smsa mig gärna, är ganska segt att sitta på tåget hela morgonen ;)

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0