FAN DE DÄR JÄVLA 3 KAN SUGA MIN BALLE.

tåg till kalmar idag då för att kolla kalmar ff när dom mötte häcken bk. riktigt bra av kalmar att göra mål
i 5:e minuten, men de där självmålet var rätt pinsamt, jag trodde fan inte de var sant! Riktigt illa..
Iallafall gick på stan innan och som ni vet, jag och pengar är inget bra sammanhang. Kan inte hålla i pengar.
Skulle köpa en bodylotion, men den jag skulle ha fanns inte. Slutade med 6 tröjor, 3 strumpor och lite annat
istället. Illaaaaaa förfan! Gick på stan lite efter oxå, var nära på att köpa hårfärg men bara för att tvinga
mig själv och bevisa för amanda att jag kunde låta bli att köpa något köpte jag faktiskt inget. Bra av mig ju?

På stationen satt jag och pratade med Sia i telefon, helt plötsligt bröts de. Och de där jävla 3 som jag har
är ju ingenting att rekomendera. Funkade seriöst inte och när jag var framme i hultsfred vid 8 funkade de
inte heller. Åh var så piss sur, ni skulle bara veta. Kunde inte ringa eller smsa någon över huvud taget,
vilket innebar att jag inte kunde fixa skjuts hem. Så jag tog en garre sen la jag mig inne på stationen i min
ensamhet och sov. Nästa buss gick ju inte förrän sex nästa morgon. Men kunde inte sova så bra där på
den jädra hårda bänk-jäveln så låg och halvsov medans jag spelade bejeweld. Åh jag slog mitt rekord med
dubbelt så mycket som jag klarat innan, något positivt iallafall :D Iallafall sen låg jag och halvsov lite till,
men kunde inte sova för jag var fan dörädd av att ligga där och sova.. Så gissa vad jag gjorde? PIIINSAMT.
fick ringa snuten. som fick hjälpa mig ringa hem.. nu är jag hemma iallafall, ahhahahahha. galet värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0