Cuz it's South Africa.

Har engelska jobbar med värsta stora grejen inom engelska. Sydafrika. De suger, okej de funkar väl.
Men jag är sur, för imorgon har jag en jädra lektion?! Trots att lektionen börjar 10 och slutar vid elva
någon gång så måste jag åka till skolan innan 7 och är inte hemma förrän tjugo i 3 på eftermiddagen.
Och nej jag kan inte skita i att dra till skolan eftersom att den lektionen är ett jävla matteprov!
Fattar ni att jag blir sur eller?!

Åh äntligen snart slutar jag.. men smart som jag är, och då menar jag verkligen jävligt smart så har jag
glömt mitt busskort hemma så jag hoppas verkligen jag kommer hem. Annars cuttar jag sönder kalmar!
Hahahhahahaha. Mys på de va. Nej men puccooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0