Cam-bilder!

Elin kom hit igår precis som vi bestämt, sen åkte vi till Konsum och påvägen hem så hämtade vi även
mitt paket som kommit till Kiosken. Kläderna passade perfekt, riktigt nöjd. Iallafall sista skol-dagen denna
veckan nurå. Sen idag blir de att städa ur lite på rummet, och sen imorgon ska jag packa och ringa lite
samtal, sen på söndag flyttar jag. Hm, känns väl si sådär va.

Just stod & sminkade mig nu imorse, sen skulle jag precis gå till bussen, tror ni inte jag kommer på att
jag hade sovmorgon och inte börjar skolan förrän halv elva idag? Hm, roligt att jag gick upp halv fem. Iofs så
spelar de väl inte så jädra stor roll, men hade visserligen fått sova lite till. Så nu under morgonen har jag
därför suttit & tagit cam-bilder, så nu får ni fan stå ut med bilder på mig. Hahaha!

Pusstjao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0