Bilder från i Tisdags.

Var på föreläsning i Tisdags, handlade om en Nazist eller va de nu var & hur jävla svårt de var att
komma ur nazismen. Aja blev störd av att ngn kärring bakom klagade på mig och Rebecca, haha status.
Näe skoja bara, men så här var de:
Jag & Rebecca pratade massa eftersom att jag inte orkade lyssna & tyckte han var så tråkig på föreläsningen.
Så då kommer en kärring och ställer sig bakom oss (vi satt längst bak i aulan) och säger:
Kan ni sluta med mobilerna och vara tysta, ni stör och de är störande för han där framme?! :s
Jag bara: Ööh, kan du vara tyst eller?! Du stör jag försöker faktiskt lyssna på föreläsningen.
Ja kan väl säga att hon gick och blev lite ägd kan jag tänka mig. Jorå var roligare i verkligheten ;)
Sen hade vi väl inte så många lektioner, hade historia utan lärare sen, vår grupp jobbade mer än någonsin!
Sen klassråd och sen slutade vi. halv fem men ändå haha!


Aulan...

ahha simon och amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0