Bilden visar hur trött jag är på morgonen..

Jag var trött, haahhaha. Upptäckte felet när jag böjde mig ner för att ta på mig skorna. Men nu har
jag lov så ska chilla på riktigt i en hel jädra vecka vilket är värt hur mycket som helst. Något som förstör
själva lovet lite är alla jädra läxor jag har. Efter lovet ska svenskan vara inlämnad och jag har jävligt
mycket att göra. Engelskan ska vi bara inte prata om, ska vara klar med planch, redovisning, kunna utantill,
och inte nog med de skriva om landet på engelska. Jag dör, ni fattar inte hur mycket de egentligen är.
Borde även jobba matte.. funderar på att försöka tenta av matte a.. men får väl se hur bra jag lyckas me de.

pusstjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0