Bäst som vanligt då?

Skolan idag, försov mig.. Men bäst som man är så hade vi tydligen sovmorgon, hade ingen svenska idag.
Detta visste jag inte om eftersom att jag inte var där igår. Men snacka om bra tajming eller vad? ;)
Slutade ju tidigare oxå så gick lite på stan med Rebecca och Anna. Efter de blev de tåget hem ganska nice.

Imorgon är de köning till rugbyn funderar på att köa med resten av halva klassen? Kommer dock bli så
jävla jobbigt att gå upp till skolan eftersom att man kan förvänta sig att få stå i kön tills två på natten?! &
sen har jag skolan dagen efter? Hahahhaha fack my lajf! Eftersom att vi bara ska stå i kön såå vetifan om de
är värt de? Vi får se, jag bestämmer mig väl snart..

Pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0