NOW: RIGHT NOW; 666

Vad är de med alla? Vad fan har hänt? Förut var de liv och sånt hela tiden, men nu är allting helt
jävla dött. Jag menar vi har lov, men ingenting händer. Ingenting!
Jag vill vara lika klok som jag var förut.. Visserligen var de hel-knäppa saker jag kunde komma på,
men jag hade iallafall fantasi! De spelade ingen roll vad man gjorde, man skrattade för att de var så
jävla dumt.. Exempelvis när jag kom på att vi skulle köra vatten tävling och man fick gå på toa,
men den som spydde åkte ut, (är nu medveten om att de är ganska farligt att dricka för mycket vatten)
men fan vad kul vi hade! Hel idiotisk grej men fan vad jag älskade att tävla, de värsta var nog att jag
var en sån jävla dålig förlorare. En dålig förlorare fast de ledde till mycket positivt eftersom att jag inte
ens kunde förlora mot mig själv. Jag kunde må skit dåligt om jag förlorade jag var ett sånt jävla ego
förr. Inte nu längre, inte alls som innan.. som när jag skulle se hur många situps jag klarade efter att
ha ätit 1,5 liter glass och 4 portioner chokladpudding, jag gjorde tills jag fick brännmärken. Tills jag inte
kunde sitta ner pga brännmärkerna. Helt jävla idiotiskt, men jag var rastlös och hade en idiotisk fantasi,
men jag hade iallafall ngt att göra. Nu är min fantasi på 0. Förfan kom igen. Någonting kan man väl göra.
De här lovet suger. Alla suger förhelvete! Jag med och du och du och du, alla är suckers. hahaha.
spelar ingen roll vadfan man gör bara någonting man behöver inte ha så jävla tråkigt. man kan väl suga
på ett äpple i en timma tills man får negerläppar och de känns som dom domnat bort.. Kom igen
vafan som, de spelar ingen jävla roll, bara NÅGONTING. Men nej alla ska leka tråkiga och vara depp?
Vilken jävla höst de är. Förhelvete skärpning..


Kommentarer
Postat av: sia

JAG SKA LIVA UPP DITT LIV :DDDDDDD

2010-11-06 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0