future..

de handlar om min framtid. men jag orkar inte. förbannat lat kanske jag är men jag vet att jag aldrig
orkar. åh varför tänker jag aldrig till innan? Fast jag hade ju faktiskt gjort de innan mitt gymnasieval,
jag hade ju tänkt flytta. men de var fan svårare nu än innan. jag tänker inte flytta, jag vill inte, verkligen
inte. såå vadfan gör jag nu? varför valde jag inte bara samhäll? ja något jävla program som fanns
närmre, något program som var liknande.. nu är de försent, men jag klarar väl fanimej inte tre år?
Kanske, vem vet. tvinga sig igenom kanske går, kanske bara. men de är väl inte de som är meningen?
äsch fuck this shit.. ja måste dra till skolan nu. fan vad jag vill gå i 9:an en gång till :( hihihih. ekonomi?
vore kul att läsa. hm isabell är nog den enda som fattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0