Feeest med bellaaaan igååår,,

Mötte isabell igår på kvällen, sen drog vi till bandybanan där de var bandycup. Sen drog vi hem till isabell
lite snabbt och sen ut igen, då drog vi bort till henke som fyllde 20. var lite halvsegt i början men sen blev
de väl ganska kul, antar jag. Efterfest hos stenis sen.. ehm segt efterfest alla var rätt trötta? Iallafall påväg
till stenis tog de ju en jädra tid. Hmm pga av ngn mogen kille. Hahhaha. Har inte sovit tillräckligt länge idag,
fyfan så jädra trött jag äär. Har käkat och druckit cola nu ska ut och ta mig en garre, fan såå gutt. Åååh
på tal om de, fattar ni hur jädra röksugen jag var idag på morgonen? De går inte förklara alltså.


Låg rätt jädra många i soffan haha. På bilen är de Angelica som gömmer sig, & stenis och pontus. Tro mig
innan låg dom helt cepe och då var de några andra oxå. Hahah. Faast varade inte så länge men ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0