Det är dig jag inte behöver, eller hur?

tjotjooo, igår när jag var med isabell drog vi bort till stenis, för vi skulle hämta min halsduk som jag
glömmer precis överallt.. inte skämt direkt.. iallafall där borta var stenis, pontus, henke och tom som
städade och glodde på barnprogram så de blev att haka på. hihi. sen efter ett tag drog alla vi, förutom henke
som skulle hem och ladda mobilen, bort till bandybanan där dom spelade final :) efter den drog jag och
isabell hem till mig där jag käkade och sen drog vi hem till isabell där hon åt, och sen skulle vi bort till
stenis igen. där kollade vi film med stenis, pontus och tom. någon jättedålig film först, men den andra var
bättre. men sen åkte vi alla hem, hade ju skola dagen efter så var ju tvungen att sova. Men men :)

bra frukost ja käkar, heheheh. nudlar. uppe nu, ska göra mig i ordning. segt med skola nu. fan, dumhuvve
jag var som valde att gå i kalmar, kunde valt samhäll eller vad som någonting som var lite liknande iaf.
ååh fan, jag är så smart.

pusstjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0